Minicom ,Internet & KDE

THEMiS PAPASSiLEKAS pooke at compulink.gr
Fri Jul 31 18:32:27 EEST 1998

> mia kai milame gia Internet, ti ry8miseis prepei na kanw sto k-Mail wste
> na mporei na
> diabasei ton logariasmo moy sto hotmail ??

 Den mporeis. To HotMail den exei POP server gia na mporeseis na mpeis me
enan aplo mailer. Gia win yparxoun 2-3 programmatakia-notifiers gia HotMail,
ante na sou deijoun kai posa mhnymata exeis, alla pera toutou ouden. Ej'
allou, exeis mporesei na diavaseis Hotmail me o,tidhpote allo kai to
psaxneis me to kMail?

VALiS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr