kde MEGA PROBLEMS me to RedHat 5.1

Kwstas Zagoris kzagor at rodopi.cc.duth.gr
Thu Jul 30 01:52:02 EEST 1998

-----Original Message-----
From: Jimmy Z. Stergiou <hermes at mbn.gr>
To: linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr
<linux-greek-users at argeas.argos.hol.gr>
Date: Τετάρτη, 29 Ιουλίου 1998 11:05 μμ
Subject: Re: kde MEGA PROBLEMS me to RedHat 5.1

>i lisi pou doulepse gia mena:
>cd /etc/X11/xinit
>mv xinitrc xinitrc.old
>cp $KDEDIR/bin/startkde xinitrc
>startkde
>
>to problima sou logika ofeiletai sto gegonos oti mesa apo to xinitrc tou
>sistimatos, h to diko sou (.xinitrc) 3ekinas kapion windows manager.
>(ypo8eto ton fvwm95-2). dokimase auto pou sou lep, bebaiosou oti sto home
>dir sou den exeis .xinitrc kai ana potixei palei drop a mail na doume
>ti ginetai
gia na parakapsis to /etc/X11/xinit anti gia ta parapano mporis poli apla
na dimiourgisis sto home directory sou to arxeio .xinitrc sto opoio na balis
to startkde..
Na se rotiso,an kai ine xazi, kati tis metablites pou dilonis sto profile
sou tis kanis export?Stin grammi pou edoses den tis periexei gia auto rotao

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr