squid

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Wed Jul 29 23:04:18 EEST 1998

On 29 Jul 1998, Apostolos Siotos wrote:

> me thn eykairia... jerei kaneis to icp port toy proxy ths hol ?
> gia na fteiajv kai thn &%^*#$ thn ierarxia...!

ypo8eto oti otan miliseis me ton proxy admin ekei 8a sou to pei. exo tin
entiposi (alla den eimia sigouros) oti gia na xrhsimopoihseis kapion proxy
san parent prepei autos na se dilosei san client (child) kai na
dhmiourghsei mia acl opou 8a epitrepei sto net/subnet/ip sou na kanei
access ton proxy.

poli pi8ano an pas na kaneis hierarchy xoris na se exei dilosei na fas ena
a3ioprepestato "access denied". kai etsi prepei na einia allios oloi 8a
xrhsimopoiousame resources allonon.

hope that helped :)

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr