Sos problem with greek (nt)

Kremmidas Kleanthis kremidas at lrf.gr
Wed Jul 29 10:33:32 EEST 1998

Aias wrote in message <002101bdb872$d027e560$2dcf1ec2 at aias>...
>exv problhma me ta ellinika sta NT 4.0 me tis dos efarmoges
>env sto command prompt grafv ellinika ston edit gia paradeigma
>den gyrizei to plhktorologio sta ellinika. Gnvrizei kapoios
>ti xreiazetai sta autoexec.nt,config.nt
>
>***zitv sygnvmi gia to ektos thematos mail alla einai megali
>anagki kai den mporv na brv poythena kapoia anafora

Profanos exeis egatastisei ta ellinika sto Control Panel->Keyboard->Language
kai sto Regional Settings exeis fisika Greek.
An den to exeis kanei kanta, perna to SP3 kai meta dokimase se Full Mode na
grapseis ellinika. Diladi trexe to command prompt kai meta pata Alt+Enter na
ginei Full Screen kai tote grafeis kanonika.
Gia opoiodipote problima steile mai  sto kremidas at lrf.gr 'h sto
kremmidas at yahoo.com

Filika,
Kleanthis Kremmidas
System Administrator at Lambrakis Research Foundation
E-mail    : kremidas at lrf.gr
                 kremmidas at yahoo.com
Address: 3 Paparigopoulou St, 10561, Athens, Greece
Phone   : (+301) 3311848

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr