squid

Apostolos Siotos asts at grmedia.gr
Tue Jul 28 11:11:07 EEST 1998

Mallon den egina katanohtos arketa logo ths asxetoshnhs moy...

> Sto idio mixanima poy exeis to proxy server bazeis ena www server kai
> topoueteis to "cachemgr.cgi" sto /cgi-bin. (elpizo na einai katanoito).
> Meta, apo to www browser, grafeis:
> 		http://myproxy.myserver.gr/cgi-bin/cachemgr.cgi
> kai vlepeis mia forma stin opoia vazeis to hostname kai to port gia ton
> proxy server. Patas submit kai perneis plirofories.
ayta exoyn ginei alla otan patav submit moy leei :

stats/reply_headers: my.host.gr:myportnumber

dated Tue Jul 28 10:54:36 1998

ERROR:HTTP/1.0 400 Cache Access Denied

Error

Access Denied

Sorry, you are not currently allowed to request:
    cache_object://my.host.gr/stats/reply_headers@
from this cache.  Please check with the
cache administrator
if you believe this is incorrect.

> Koitaje na asfaliseis to "cachemgr.cgi" dioti ua mporei olos o kosmos na
> vlepei ta statistika tou proxy sou :)
> Enas tropos einai na allajeis to onoma tou "cachemgr.cgi" se
"katina.cgi",
> alla einai poly lame na to proteinv...

zhtaei ena password (poy den jerv kai apo poy to setarv) alla
ti allos tropos yparxei gia na to asfalisv (an einai dyskol na
to ejhghsei kaneis asto gia kapoia synanthsh h uema toy magaz

> mipos ueleis na peis "pos kanv ierarxia me ton proxy tou ISP moy, gia na
> kano pio apodotiki xrisi tou caching?".
> Synenoisou me ton ISP sou an to epitrepei. (fysika prepei na to
> epitrepei). Prosueteis mia grami sto squid.conf (psaje gia parent-child
> hierarchy, esy eisai to child kai o ISP sou o parent.)

Ayto ennov thanks!

> > episeis htan logiko oti eprepe na allajv ta permision sta directories
toy
> > squid?
> > (trexv to squid san nobody- symfvna me ta readme toy einai poio secure)
kai
> > sta
> > log arxeia???
> Na ta allajeis apo ti se ti?
> Kalo einai ta arxeia tou proxy na anoikoun ston xristi poy trexei o proxy
> kai na mporei na ta allajeis o xristis "nobody" poy evales. Milame mono
> gia ta arxeia pou prepei na mporei na allajei o proxy. p.x. o xristis
> "nobody" den xreiazetai na einai owner tou ektelesimou "squid"...

o nobody trexei ton squid alla to squid anhkei ston root (ayto ennoeis?)
ola ta alla
directories kai arxeia ta exv afhsei me owner (an katalba kala) ton root..
Exv kanei kotsana????

	Apostolis
	asts at grmedia.gr
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr