Netscape

Lazaros Sotiriadis lsot at sirenes.bio.auth.gr
Sun Jul 26 21:45:48 EEST 1998

 Re seis lete na min ta dokimasa auta ?

An pathso save link as :
kai pathso to p.x. color.gz

mou vgazei save as :/root/color

kai oxi color.gz

kai afou to katevasei to kanei gunzip kai to sozei etsi

to idio simvenei me to shift kai click

meta apo psaksimo vrika ta exhs sto Netscape.ad :
*encodingFilters:                                 \
       x-compress :  : .Z     : uncompress -c  \n\
       compress   :  : .Z     : uncompress -c  \n\
       x-gzip     :  : .z,.gz : gzip -cdq      \n\
       gzip       :  : .z,.gz : gzip -cdq      \n
An kanw ta parapano sxolia tote glitono alla pali de me rotaei
na th soso kai prepei na xrisimopio ti dikia sas methodo (shift + click)

Alla an xerei kaneis pos boro na to kanw na mou vgazei prompt gia save
tha eimai eugnomon .Euxaristw .
LS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr