pasting characters to keyboard buffer

I.Ioannou roryt at hol.gr
Fri Jul 24 18:45:05 EEST 1998

On 24-Jul-98 Christos Ricudis wrote:
> Hello Linux-greek-users!
>
> Linux-greek-users wrote to All about "pasting characters to keyboard buffer":
>
>  L> Prospatho na fiakso ena programma pou prepei na pernaei
>  L> xaraxthres sthn buffer toy pliktrologiou ths consolas.
>
> ungetc() isws?

Oxi Christo, to programma thelo na trexei sto background (daemon) kai h ungetc
ta bazei sto diko tou stdin, oxi stis consolas (to dokimasa patws kalou kakou).
Thelo kati san ayto pou kanei to gpm me to selection, mono pou ta sources tou
kernel kanoun copy sthn selection buffer mono apo othoni.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr