PCMaster, Linux kai Komplex

Mixalis Varagoulis Mixalis_Varagoulis at f123.n410.z2.fidonet.org
Mon Jul 20 06:35:04 EEST 1998

> [...]
 NK> grafontas gia ta nea tou Linux. Exo diabasei to Linux Journal kai
 NK> pisteuo pos einai polu kalo. Omos den mporo na min paratiriso tin
 NK> elleipsi enos ellinikou periodikoy gia Linux (giati etsi 8a paei, apo
 NK> stili mporei na ginei periodiko - kati tetoio exei ginei sto parel8on)
 NK> Av pisteuete pos to Linux 8a eprepe na exei kapoia MONIMH stili se
 NK> kapoio periodiko, antapokri8eite kai steilte mail sto
 NK> pcmaster at compulink.gr . Allios, mnv asxolei8eite 3ana me auto to 8ema.
 NK> Ego pantos den prokeitai va 3avamilnsw stn stnln gia auto to 8ema.

 brikes kai esy to katalilo periodiko gia to katalilo thema..apo pou kai os
 pou tha asxolithoun aytoi, pou to nou tous to exoun 24h/24oro sto preview
 tou unreal kai tou quake2, me to linux? poios tha diabazei tin stili? aytoi
 poy asxolountai "sobara" me pc den agorazoun pcmaster...pos na to kanoume.
 ena paixnidoperiodiko einai, to kalitero stin ellada, kai tipot'allo,
 me 2-3 selides programming gia ta matia tou kosmou..Ego opos kai to 99.999%
 tvn agoraston tou to pairnoume gia ta paixnido-reviews kai tin ..psixagogia..
 Kai en pasi periptosi, esto oti bazoun stili gia linux...Ti ektasi tha exei??
 Ti kainoyrio tha prosferei se esena ton idi xristi tou?? Na diadosei to
 linux? edo o kosmos akouei dos kai kobei dromo, tha stathei sto linux? Opoios
 prolabe, prolabe, afiste tous allous sto dromo tou bill gates, den tha
 jeftilistoume kiolas me to na parakalame gia mia agnostou piotitas stili,
 kai na briskoun aformi meta na lene gia to plithos anagnoston pou energopoi-
 ountai kai to poso kali doulia ginetai kai poses fores prototipoun kai ti
 oraia pou einai i compulink (asxeto, alla mporei na ginei), mpla mpla mpla..
 as ginei apo edo mesa mia prospatheia gia ekdosi entipou sxetika me linux
 (ypotheseis kanoume ;-) )

 NK> Kanaris Athanasios
 NK> kanaris at freemail.gr

 mb