mount synexeia...

Lazaros Sotiriadis lsot at sirenes.bio.auth.gr
Thu Jul 23 12:37:56 EEST 1998

  OXI OXI Mhn alaxeis me thn fdisk ton titlo tou partition dioti allios
tha exeis provlima sta windows

 To Unknown einai aparethto kai vasika to exei giati einai FAT32
Apla tha pareis ena patch kai th avaleis ston kernel sou gia fat32
support dioti o 2.0.33 den iposthrizei FAT32 .Gia auto sou vgazei kai
bad superblock.

Pare to exhs patch :
ftp://bmrc.berkeley.edu/pub/linux/fat32/fat32_joliet_nls_patch-0.2.8.gz

Perna to ston kernel simfona me tis odigies sti selida :
http://www-plateau.cs.berkeley.edu/people/chaffee/fat32.html

( patch -p0 ? patch_file klp klp ...)

Meta to compile kai to install tou neou kernel de tha exeis kanenan
provlima .

LS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr