PAP kai EEXI

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Jul 23 08:46:03 EEST 1998

To parakatw to stelnw sth lista giati o mailer tou uch.gr gia
kapoio periergo logo edw kai 2-3 meres gyrizei:

... while talking to itia.math.uch.gr.:
>>> MAIL From:<dbouras at hol.gr> SIZE=1533
<<< 501 <dbouras at hol.gr>... Sender domain must exist
501 <atsol at itia.math.uch.gr>... Data format error

Loipon:

Antonis Tsolomitis wrote:

> Exei kaveis kataferei va ry0misei eite to xisp eite to kppp
> gia syvdesn me tnv EEXI? Ebalav to PAP kai dev mporw va syvde0w.
> Ti ry0miseis xreiazovtai?

  Antwnh,

  Ean h version tou pppd sou einai metagenesterh ths 2.2.0f, tote
 to aplo "PAP" sto "Account Information" den 0a einai energopoihmeno.
 Gia na xrhsimopoihseis to PAP, prepei tote ws root na kaneis edit
 to arxeio /etc/ppp/pap-secrets kai, ypo0etontas oti to user name
 sou einai "atsol", to password sou einai "losta" kai ena "short-
 hand name" gia ton ISP sou einai eexi, na pros0eseis thn parakatw
 grammh:

  atsol  eexi  losta

 Meta, sto "Account Information" form tou xisp, dialegeis
 "PAP-Secrets", kai baseis sto input field "User:/Name:" to "atsol",
 kai sto "Remote name:" to "eexi". Telos :)

  Xairetismous,

  Dhmhtrhs
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr