kirc

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Tue Jul 21 11:26:18 EEST 1998

On Tue, 21 Jul 1998, Achilleas Kotsis wrote:

> c++  -c -O2 -Wall -I/usr/local/kde/include -I/usr/local/qt/include
> -I/usr/X11R6/include -DHAVE_CONFIG_H  -I.. -I. irc.cpp
> /usr/local/kde/include/kapp.h: In function `int main(int, char **)':
> /usr/local/kde/include/kapp.h:704: `static class QString
> KApplication::kdedir()' is protected
> irc.cpp:141: within this context
> make[2]: *** [irc.o] Error 1

profanos mesa sto irc.cpp kapou kaleite h kdedir() thn opoia omos den exei
dikaioma na thn kalesei h class pou exei mesa to irc.cpp. kai mallon den
thn kalei epeidh den einai derived apo thn KApplication class.

ara, h bazeis esy xeri ston kodika, oste na ftia3eis ta inheritances
sosta, h stelneis ena mail ston author tou programmatos kai tou les na
mazepsei autos to inheritance.

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr