Diadosi Linux (was Re: PCMASTER)

Nikos Mavroyanopoulos ma06205 at cc.uoi.gr
Mon Jul 20 11:15:01 EEST 1998

At 02:09 AM 7/20/98 +0300, you wrote:
>brisketai akoma se sxetika "prwimh morfh". Dhladh enw exei thn
>dunatothta na kanei ta panta, periorizetai ousiastika apo thn mh
>yposthri3h toy apo tis etairies software.
Tora me ta teleutaia postings, adynato na bro software, plin games, pou
den exei antistoixo se linux, kai ennoo commercial software giati
yparxei kai poly software katw apo tin GNU GPL pou einai poly leitourgiko.

>Apotelesma einai h mh leitourgeikotita tou gia ton end user.
Ehmm. Edo ennoeis tin dyskolia pou synanta opoios den exei xanadoulepsei
h diabasei gia unix.

>Auta...
>Filika
>Nikos Vamvakaris