PCMaster, Linux kai Komplex

Costas bcostas at hol.gr
Sun Jul 19 15:15:22 EEST 1998

Omorfa, epeidh to parakatw einai ef6eia epi6esh apenanti moy ofeilw na
kseka6arisw orismena pragmata.

Nasos Kanaris wrote:

> [...]
> alla pragmata, dilosa pisteuo tin epi8ymia pollon apo ti lista gia ti
> dnmiourgia mias MONIMHS sthlhs gia ta nea tou Linux.
> H apantisi tou periodikou anafere oti gia na dimiourgi8ei sthlh, 8a eprepe
> na ypar3ei antapokrisi apo tous Linuxades (kai polu sosta). 8eorisa loipon
> sosto na to kano gnosto sti lista. Parallila me to munhma mou edo, o Kwstas
> Zagoris efere kai autos to 8ema sti lista, dinontas mou xara, dioti ipirxan
> kai alloi xristes pou simfonousan me emena kai 8a i8elan kati tetoio.
> Omos, o BCostas, agnoston loipon stoixeion, ekfrastike polu arvntika, eos

Den einai anagkh na to grapseis me kefalaia to katalava. Ayto omws poy den
katalaves esy einai oti diafwnw me th logikh na steiloyme email sto PC Master
kai na to parakalesoyme oysiastika na ftiaksei sthlh gia emas. Kai gia na sto
kanw pio liana. To PC Master anhkei sthn Compupress opoy anhkei kai h Compulink.
Sthn Compulink prin 2 xronia, isws kai parapanw yphrkse h selida toy lonewolf,
symperasmatika to PC Master gnwrizei thn yparksh toy Linux alla kai ths
koinothtas toy. Gia ayto egwden masaw malakies toy styl "steilte email sto
periodiko gia na ftiaksei sthlh". Ayto re file me prosvalei, den 6a parakalaw
ton opoiondhpote na grapsei gia to Linux. Ti eimaste dhladh, tipota zhtianoi?
Oso gia to "agnwstwn loipwn stoixeiwn" koita na deis file egw eimai edw mesa apo
thn prwth mera poy ftiaxthke h lista, esy poy hsoyn? H mhpws 6es na soy steilw
kana viografiko mazi me mia fwtografia na deis an soy aresei h fatsa moy? Kai
deyteron den prosvala kanenan, thn apopsh moy eksefrasa. Toso poly se enoxlei
mia apopsh diaforetikh? To na exw adiko einai fysiologiko ta na moy epiti6esai
einai mikroprepeia.

> 8eorei loipon pos to Linux den prepei na to xrisimopoioun arxarioi. Pos den
> prepei sto Linux na iparxei "eukolos tropos". Pos einai apokleistika fetix
> ton psagmenon xriston, kai to club einai kleisto.

Koimasai kai oneirevesai oti koimasai. Egw ayta ta pragmata den ta eipa.

> Prosopika se pliroforo ema8a gia to linux apo to pale pote Computer
> Software. Me endiefere to Linux, alla oi totes katastaseis (Panellinies) den
> mou epetrepsan na asxoli8o.
> To Computer&Software itan ayto pou me ekane na ma8o gia to Linux. Prin den
> i3era tipota.

E wraia kai egw kserw 50 an6rwpous poy to ema6an apo gnwstoys. Kai ti egine
dhladh? Proswpika to Linux to ema6a apo gnwsto kai etsi to diadidw kai egw. Kai
ta periodika voh6oyn den antilegw alla oxi kai na toys parakalame etsi? Alla
einai diafora filosofias. Ena periodiko, to eipa kai thn prohgoymenh fora, exei
ypoxrewsh apo mono toy na diagnwsei mia agora kai na asxolh6ei mazi ths. Ayto
opoion kserei apo marketing na rwthseis 6a sto pei. Giati dhladh na poyme emeis
sto PC Master kai sto RAM, kyrioi eimaste tosoi kai 6eloyme to periodiko sas na
asxolh6ei mazi mas. Exoyme ta ksena periodika, exoyme th lista kai eimaste mia
dynamikh agora. To periodiko an einai magkes 6a to diagnwsoyn kai 6a asxolh6oyn.
Pantws den 6a parakalame kanenan, egw toylaxiston den prokeitai, an esy to
vlepeis swsto kanto.

> Den 3ero, isos o BCostas me to pou anoi3e ton proto tou upologisti apofasise
> na programmatisei.
> Ego pantos oxi. Kai pisteuo oti kai oi perissoteroi apo edo prota epai3an
> kanena paixnidaki.

Egw akoma paizw paixnidia kai polla malista. Ti sxesh exei ayto?

> An prepei i koinotita tou Linux na parameinei mono meta3u ekeinon pou
> 3eroun, prokaloume tin diaionisi "eukolon" leitourgikon opos ta Windows. Kai
> oso ta Windows paramenoun to leitourgiko ton perissoteron xrhston, (mias kai
> oi arxarioi xristes einai oi perissoteroi - den pisteuo na diafoneite) , 8a
> prepei na perimenoyme prota na ma8oun oi xristes na xeirizontai tous
> upologistes meso Windows kai meta na kateu8un8oun sto Linux. MA EINAI SOBAPA
> PRAGMATA AYTA????????????
> GIATI AYTO LES, BCOSTA.

Alla logia na agapiomaste. File exeis pareksighsei orismena pragmata. To Linux
den einai anti-Windows. Den mporoyme na sygkrinoyme anomoia pragmata. Alla
epeidh moy to paizeis eksypnos pes moy esy ti exeis kanei gia to Linux. Egw
doylevw se polye6nikh h opoia einai 6h sthn Amerikh se ypologistikh isxy. An
kataferw na perasw ekei mesa to Linux tote sta arxidia moy oi asxetoi kai ta
Windows. Kai ayth magka moy 6a einai nikh toy Linux se pragmatiko heavy-duty
perivallon kai ayto 6a mas kanei oloys perifanoys. Giati otan eipa egw ston
system admin sthn etairia moy gia to Linux den hksere tipota kai den prokeitai
na to ma6ei oti kai na grapsei to PC master kai ka6e PC master. Kai otan exeis
na anatagwnisteis perivallonta opws to AIX 'h to HP-UX poy einai kyriolektika
varvata ekei fainetai h magkia soy kai h magkia toy leitoyrgikoy. Egw den
oneirevomai. To Linux einai Unix soy leei tipota ayto? Den einai Windows. Ti na
to kanw egw an anti gia Windows exw Linux kai eksakoloy6w na ta skaw sthn HP gia
to leitoyrgiko ths. Ayth einai h diafwnia mas megale. Oti egw pistevw oti to
Linux prepei prwta na peisei thn agora tou Unix. Giati ekei einai ta fragka
eksypnakia. Giati ekei einai oi varvates real-time efarmoges, oi vaseis
dedomenwn, akoma kai ayto to idio to Internet. Giati mono tote megales etairies
6a asxolh6oyn me thn yposthriksh toy Linux oxi an valoyn 50 asxetoi Linux sto
mhxanhma toys. To oti h Oracle yposthrizei to Linux to kanei gia ton asxeto
xrhsth twn Windows? Ti ka6esai kai moy les twra? Kai exeis kai to 6rasos na moy
to paizeis h6ikos kai eksypnos?

> "Den eimai kompleksikos gia na mhn pareksigoymaste kiolas."
> Den 3ero pos esy to pisteueis auto, meta apo auta pou grafeis.

De moy les exeis spoydasei psyxologia? Giati an nai kai ayth einai h diagnwsh
soy tote prepei na to koitaksw, na paw se kana giatro na ginw swstos.

> Loipon, gia na teleionoume:
> Epeidi avnkw stous arxarious xpnstes tou Linux, 8a n8ela ena ELLHNIKO
> periodiko va asxoln8ei me to Linux STA8EPA, dinontas simboules kai grafontas
> gia ta nea tou Linux. Exo diabasei to Linux Journal kai pisteuo pos einai
> polu kalo. Omos den mporo na min paratiriso tin elleipsi enos ellinikou
> periodikoy gia Linux (giati etsi 8a paei, apo stili mporei na ginei
> periodiko - kati tetoio exei ginei sto parel8on)

Egw den exw kamia antirhsh se ayto to 6ema. Kai otan idry6ei epishmws to Hellug
6a to syzhthsoyme kai giati oxi an oi syn6hkes to epitrepoyn na to ekdosoymw
monoi mas. An esy katalaves apo ayta poy egrapsa oti egw diafwnw sthn yparksh
periodikoy tote mallon xreiazesai diakopes kai epeigontws!!!

> Ego pantos den prokeitai va 3avamilnsw stn stnln gia auto to 8ema.
> Teleia kai paula.

Kala den 6a valoyme kai ta klamata.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr