lex&yacc

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sun Jul 19 11:25:24 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to All about "lex&yacc":

 L> Thelo ena programma na xrisimopoiei ta eisagomena apo ton xristi
 L> kai na ta metatrepei se morfi pou mporei na xrisimopoiisei (px. mia
 L> synartisi).
 L> To lex&yacc eida se ena biblio kanei auti tin douleia, ajizei na
 L> to xrisimopoiisw gi'auto pou thelo i einai pio kala na koitaxo ta
 L> eisagomena xoris auta?

Profanws mporeis na to xrhsimopoihseis alla den mas ekshghses TI akribws 8eleis
na kaneis. Ypopsiazomai oti me ton oro na "xrhsimopoihsei mia synarthsh"
ennoeis p.x. na ftiakseis enan parser poy na "katalabainei" thn ekfrash
"sin(x+2)". Nai, mporeis na to kaneis me yacc kai lex, kai aytos einai o
synistwmenos tropos.

 L> Kana kalo biblio gi'auta ta dyo?

Ta manuals toy bison kai toy flex. (ta GNU implementations toy yacc kai lexx),
Basikes gnwseis 8ewrias ypologismwn 8a se boh8ousan poly. Epishs, to biblio
"Compilers", twn Aho, Sethi, Ullman.

 L> Kai kati allo, se ena multicpu systima ena thread ekteleitai se
 L> diaforetiko epejergasti?

Eksartatai apo to implementation. Sta perissotera userspace thread
implementations, oxi. Se kernel-assisted thread implementations, synh8ws nai.
To kernel thread implementation toy linux epitrepei kati tetoio (ousiastika
prokeitai gia mia parallagh ths fork()). Ayto poy DEN 8ymamai einai poies
posix-conformant threading libraries xrhsimopoioyn ta kernel threads toy linux

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr