Diadosi Linux (was Re: PCMASTER)

Costas bcostas at hol.gr
Sat Jul 18 11:09:14 EEST 1998

I.Ioannou wrote:

  On 17-Jul-98 Costas wrote:

  > Kai meta ti ginetai? Mhpws exoyme analavei kamia stavroforia gia th diadosh
  > tou Linux?

  Nai, egw etsi to blepw, exoume.

Egw den to vlepw etsi alla aytes einai apopseis.

  > Ayth einai ka6arh nootropia MS. H diadosh toy Linux einai dedomenh. Oso o

  Einai ?

Kai vevaia einai. Giati h MS stis perissoteres diafhmiseis kai stis ekstrateies ths
leei posa
ekatomyria an6rwpoi xrhsimopoioyn ta NT's kai pote ma pote den kanei apef6eias
sygkrish toy leitoyrgikoy ths me alla leitoyrgika, les kai den yparxoyn alla. Einai
marketing
twn entypwsewn kai apo oti fainetai poly epityxhmeno.

  > kosmos kanei th doyleia toy swsta kai grhgora to leitoyrgiko 6a ma6ainetai.
  > Esy dhladh pws to 'ma6es, kapoios gnwstos soy 6a soy eipe 2 pragmata.

  Ayto den eksasfalizei thn diadosi toy.

Edw 6a diafwnhsw. Aytos o tropos einai o monos poy exei isxysei mexri stigmhs. An
krinw apo ton eayto moy kapoios moy eipe gia to Linux den to diavasa se ena
periodiko.
Kai an yparxoyn ayth th stigmh 5 ekatomyria xrhstes Linux ston kosmo oi
perissoteroi
apo aytoys to 'ma6an apo kapoio gnwsto. Kai na se paw pio makria. An egw valw sto
grafeio Linux kai apodeiksw oti me mhden kostos exw kalyterh leitoyrgikothta kai
ola ta
ergaleia enos HP 9000 kai me ena varvato PC piasw kai thn apodosh toy HP tote nai,
Linux 6a petyxei osh prokatalypsh kai an vrw. Giati ka6ara se 6ema kostos o HP exei
20
ekatomyria enw ena PC me Linux to poly 5.

Kai se ayto to shmeio einai poy diafwnw. Kata thn apopsh moy to Linux prwta prepei
na
katalavei thn agora toy Un*x kai meta thn MS. Preta prepei na phsoyme toys
kateksoxin
Unixades oti to Linux einai kalytero kai meta na asxolh6oyme me toys
Microsoftikoys.

  > Nai, alla edw ftanoyme sto allo akro. Pairnei kapoios to Linux kai to mono
  > poy ton noiazei einai pws 6a mpainei sto Internet, pws 6a exei ellhnika, kai
  > pws 6a exei ena perivallon ergasias styl Windows. Dhladh ti eixame ti xasame?
  > Anti na vlepei to shma ths MS vlepei ton pigkoyino. Pali asxetos 6a einai.

  Kai pou to eides to mempto se ayto Costa ? Prepei dhl. oloi na einai gourou ?
  Mporo kai xrisimopoio ena ergaleio den simainei oti eimai kai expert panw se
  ayto.

Koitakse gia emena, entelws proswpika to Linux ekfrazei mia diaforetikh nootropia
xrhsth. Aytoy poy psaxnetai. Kai aytos poy psaxnetai den einai oyte expert oyte
kefalas.
Oson afora to xrhsth poy exei to PC gia na paizei paixnidia kai na serfarei sto
Internet kai
na valei Linux den prokeitai na ginei ypermaxos toy. Den eipa oti prepei na
ftiaksoyme
mia nomeklatoyra, to anti6eto malista, h koinothta toy Linux exei apodeiksei oti
den einai
kompleksikh. Des to pio realistika. Pare ena asxeto anwtero stelexos mias
epixeirhshs kai
vale sto PC toy Linux anti gia W95. Ti 6a kerdiseis, mhpws aytos 6a voh6hsei sth
diadosh toy Linux. Anti na einai vlakas me W95 6a einai vlakas me Linux. O
paranomasths einai koinos. Ase poy akoma to Linux den exei thn eykolia twn Windows
opote 6a soy priksei kai ta arxidia giati toy evales mia vlakia sto mhxanhma toy.
Enw an
pas se ayton poy kserei pente pragmata kai toy valeis to Linux 6a soy pei kai
eyxaristw
sto telos. Kai h epixeirhsh vgainei kerdismenh kai to Linux.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr