Re^2: Metafrastiko kollima.

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Sat Jul 18 00:05:54 EEST 1998

Hello Linux-greek-users!

Linux-greek-users wrote to George Fragos about "RE: Metafrastiko kollima.":

 >>  "I thought it would shake bugs out of the single-drop code by
 >> forcing me to deal with addressing in full generality".

 L> Ti les gia:

 L> "Nomisa oti 8a 3eka8arize ta elattwmata tou kwdika aplhs syn8eshs
 L> anagkazontas me na asxolh8w kata kanona/kat' e3oxin me th diadikasia
 L> kataxwrhshs".

Kai ekei akribws eiai poy egw, diabazontas to keimeno, kai MH katalabainontas
ti ennoeis me ton oro "diadikasia kataxwrhshs" - mia poy den exei
ksanametafrasei kaneis ton oro addressing me ayto ton tropo (estw ki an
ypo8esoume oti den metafrazetai alliws), na prospa8hsw na katalabw POIOS htan o
agglikos oros poy metafrases, kai na katalhgw sto "registration procedure",
katastrefontas olo to nohma ths arxikhs protashs kai mperdeyontas me
perissotero.

H swsth metafrash einai mia POLY dyskolh douleia - kai h apodeiksh einai
paneykolh, arkei na deite ti metafraseis kykloforoun :>. Giati den thn
afhnoyme kalytera stoys ligous poy kseroyn na thn kanoyn? Mhpws kanoyme
perissoterh zhmia anti na boh8ame?

Ciao,
  Christos
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr