files & permittions

Nikos dreamer at darkness.gr
Wed Jul 15 18:30:19 EEST 1998

....1000 flag (Save text image on execution) or sticky bit. Sxediasmeno
gia na sozei xrono sto xrono prospelaseis kapoiou arxeiou.... ktl ktl
notion of sharable programs goes here, (Unix System Programming Keith
Haviland, Ben Salama, page 39 kai oxi den kserw an to exei o papaswtiriou
:-))

Oso gia ta alla permitions  0777 ? poio to provlima ? ola ta files mesa
sto mail? einai locked me user permittions mono no group no nothing. Tha
gemisei mipws kapoios to directory mail/ me skoupidia ? as to kanei kai as
gemisei kai ton skliro, autos den tha mporei na parei mail, sto systima
tou.

Any other ideas are welcome :)

Dinos

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr