Suse + NT

Tassos Mavroudeas tmavr at telecom.ntua.gr
Wed Jul 15 03:13:27 EEST 1998

File,
	oti problhmata kai av eixa gai va eggatastisw polla leitourgika
shsthmata se eva PC (eg NT + 95 +Solaris + Linux) ta elhsa eggatastovtas
tov VAMOS boot manager. Psakse sth lista gia VAMOS kai 8a breis
perissoteres plhrofories (URL kai mirror stov hal.csd.auth.gr av dev
kavw la8ws)

Lefteris Mamatas wrote:

> Thelo na kano dual boot me ta NT gia to neo Suse mou.Prin pou eixa to
> slackware apla evala to lilo sto primary partition tou linux kai
> energopoiisa se auto to boot flag kai egine...Distixos omos auto den
> poianei sto Suse...
>
> Kamia idea ?
>
> Lefteris
>
> -
> No matter how things bad are, they can get worse ;)
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

            Tassos Mavroudeas
National Technical University of Athens
	       Telecom Lab
	  tmavr at telecom.ntua.gr
*That is not dead which can eternal lye   *
*yet with strange eaons even death may die*
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr