installation of 5.1

Costas bcostas at hol.gr
Mon Jul 13 22:39:32 EEST 1998

Chris Saragiotis wrote:

> Re paidia katevasa ta redhat 5.1 sto disko mou kai thelo na ta kano
> install apo to disko(windows partition). Pos tha ginei auto.

Symfwna me th diadikasia poy exw kanei se RH 5.0 kai pistevw oti 6a
doylevei kai sto 5.1. Ypo6etw oti exeis ftiaksei partition gia Linux.
Olh h istoria einai na ftiakseis mia disketoyla, supplemental thn leei
to RH, thn opoia 6a soy zhthsei an toy peis na kanei egkatastash apo
disko. Trexeis dhladh apo DOS to autoboot.bat, grafeis setup kai toy les
oti 6eleis na kaneis egkatastash apo sklhro, soy zhta th disketta kai
apo poy 6a prepei na parei ta .rpms. Ta ypoloipa einai apla.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr