Den mporw na kanw boot sto linux

Lefteris Mamatas lefteris at corinth.physics.auth.gr
Sat Jul 11 12:22:16 EEST 1998

Paidia eite to theloume eite oxi to linux gia atoma pou theloun na
grapsoun ena keimenaki sto word kai na to typosoun den kanei.Mia aplh
grammateas se ena grafeio kanei thn douleia ths arista me ta win95.To
linux einai gia poio psagmena atoma...Kai nomizo oti an kinhthei pros thn
kateuthinsh na kerdisei kai autous tous xrhstes (kanontas to linux poio
aplo sthn xrhsh kai me froufrou kai aromatakia) tha xasei thn mageia tou..

Lefteris

-
No matter how things bad are, they can get worse ;)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr