idle task may not sleep

Theophilos Felekidis varman at pns.netbg.com
Sat Jul 11 05:48:48 EEST 1998

Xeretw olous (edw prokuptei erwthsh krisews: uparxei antiprosopos tou
gunaikeiou filou sth lista?)                         (apanthsh
krisews                         : polu ews entelws
xliaro                                                   )

> Kai ena akoma stoixeio: To mynhma den emfanizetai sxedon pote otan erxomai
> apo ta Bintoous me Restart in MS-DOS Prompt kai loadlin vmlinuz sto dos.
> EMFANIZETAI SXEDON PANTA OMOS OTAN ANOI3O TON YPOLOGISTH TO PROI (H OTAN DEN
> TON ANOI3EI ARKETH ORA) KAI PAO KATEY8EIAN LINUX (APO LILO)
> Kai to teleytaio: Akoma kai simera, an anoi3o ton ypologisti to proi kai pao
> Bintoous, polles fores kollaei me mple o8ovn prin kan arxisei.

Ofeilw na omologisw oti mexri edw hmouna pepismenos oti einai logw CPU (kakia
psu3h kai loipa)Alla sumfwna me ta parapanw berdevete afth h 8ewria. Mallon
kakh 8ermansh exei :-)
Vre mpas kai einai logw CPU kai oxi logw kakias psu3hs ths CPU?
Kalo 8a htan kapoios fwtismenos na dwsei fws sto 8ema  CPU+linux
Isws afto pou lew na einai kai entelws asxeto me to provlima sou file mou, alla
epeidh
ki egw eimai non-intel inside (k6/233) 8a m'endiefere n'akousw gnwmes pio
empeirwn.

> Profanos exoume na kanoume me problima hardware.
> To 8ema einai ti mporoume na kanoume, peran anaba8misis (pou den mporo ayton
> ton kairo)

Poios mporei?  ;-)

> Syn8esi systhmatos:
> Cyrix 6x86 P-150+ 120MHz
> 32 MB EDO RAM (2x16)
> Motherboard VTech MB500C
> Primary: Master: Seagate Medialist 3.2GB (2GB Fat16 + 1GB Red Hat Linux 4.2
> with 2.0.34 kernel)
>               Slave: Conner 1GB (Fat16)
> Secondary Master: Hitachi 24x
> Sound Galaxy Orion 16 (sto kernel tin exo os WSS Comp.)
> Diamond Stealth 64 DRAM 1MB PCI

Theophilos Felekidis (IRC: VARieme)

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr