your mail

Fotopoulos Ilias fotopul at ceid.upatras.gr
Fri Jul 10 15:48:09 EEST 1998

egw stamathsa :-) an kai moy xalaei thn fhmh to ricudi :-)
to mail toy anvo to phga poly mias kai edwse mia allh oraia anarxikh
diastash toy 8ematos. Tora an pw oti symfwnw me ton anvo kai oti
information wants to be free, 8a pesete oloi na me deirete legontas moy
oti sas doyleya. Se mia allh diastash 8ewrhseis twn pragmatwn isws pio
filofikopolitikh symfwnw mazi toy, alla sto paron context kai me ta
diafora xaza an8rwpakia na me kynhgane emenw sthn arxikh moy apopsei.
Telos, omos opoia ki an einai h 8esh toy opoioydhpote apenanti sto
peiratiko logismiko, pisteyw oti einai aparadekto na protrepei toys alloys
se energies poy amiti allo einai paranomes :-)

Ayta ta liga,

KoD

| K  K OOOO DDD  | Otan er8ei enas peinasmenos | kod at rtfm.insomnia.org   |
| K K  O  O D  D | kai soy zhthsei ena psari   | kod at janova.org          |
| KK   O  O D  D | gia na faei, esy den toy    | kod at hack.gr             |
| K K  O  O D  D | deineis to psari, alla ton  | http://www.hack.gr/~kod |
| K  K OOOO DDD  | ma8aineis na psareyei       | Hum...                  |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr