Quake2 & piracy

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Thu Jul 9 15:14:09 EEST 1998

On Thu, 9 Jul 1998, Fotopoulos Ilias wrote:

> Ntroph kai ahdeia einai to mono poy mporei na moy prokalesei to 8ema ths
> peiratias, alla ayto teriazei apolyta me to gegonos oti h ellada paramenei
> mia 3kosmikh xora (mia aplh matia stoys pinakes sths BSA 8a mas pisei)
>
> Ayta,
> KoD

ena mikro sxolio:
se 8eoritiki basi h peirateia einia kako prama, se praktiki omos?
paradeigma:
prin ena xrono pou akoma hmoun foithths gia panapistimiakous logous eprepe
na exo sto pc mou ta e3is:
windows 95 		25.000
word			40.000
excel			30.000
access			40.000
borland c++ 		250.000
borland delphi		250.000
visual basic		180.000
--------------------------------
synolo			~800.000	(ta kosti einia aferetika teleios)

tora giati ego o kakomoiros pou hmou foithths na prepei na pliroso 800.000
gia na paro ena koloptyxio den to katalabaino?

distixos prin 1-1misi xrono kamia etaireia den katalabene apo academic
prices sthn ellada. apotelesma: h ego den eprepe na paradoso oute mia
ergasia, eite eprepe na xoso sxedon ena ekatomirio se software pou pi8anos
na mou htan xrhsimo pote allote sthn zoi mou (kai nai den mou einai
xrisimo auth thn stigmh)

filika

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr