Den mporw na kanw boot sto linux

Jimmy Z. Stergiou hermes at mbn.gr
Mon Jul 6 15:28:40 EEST 1998

On Sat, 6 Jun 1998, Christos Kanellopoulos wrote:

>   Ston ypologisth mou trexw both linux kai windows kai xrhsimopoiw to LILO
> gia thn epilogh, to opoio einai grammeno sto master boot record. Shmera to
> prwi xreaisthke na kanw epanegkatastash twn windows kai sbhsthke to LILO apo
> to master boot me apotelesma na fortwnoun katey8eian ta win xwris kamia
> dynatothta epiloghs ; Yparxei tropos na jana bootarw sto linux kai na jana
> egkatasthsw to LILO ; Gia kakia mou tyxh den eixa ftiajei disketa gia na
> bootarw sto linux.
>   Eyxaristw prokatabolika.

ypo8etontas oti exeis access se ena cd me linux kaneis ta e3is:
a) ftiaxneis mia boot disk (kata protimisi apo slackware linux)
b) 3ekinas to pc me thn boor disk, kai otan bgalei LILO: dineis
  mount root=/dev/hd?? (opou hd?? to root partition tou linux sou)
c) 8a katali3eis mesa sto linux sou
d) trexei lilo 'h liloconfig gia na 3anasetareis ton lilo
e) reboot
f) logika 8a exeis workin lilo

Jimmy Z. Stergiou aka Hermes
hermes at eexi.gr , hermes at mbn.gr