MySQL jana!!!

Tasos Angelis tasos at scriptnet.gr
Wed Jul 1 11:29:12 EEST 1998

Prin liges meres eixa rotisei pos mporo na kano sosta
egkatastasi to mysql sto RedHat 4.1 linux mou.

Enas filos apo tin lista sosta mou apantise na anavathmiso
tin libc5 tou linux mou se libc6(glibc2).

Anetrexa sto sxetiko how-to. Katafera na tin egatastiso alla
mperdeutikan ligo ta pragmata giati ithela na kratiso tin
libc5 gia na kano compile palia programmata.

Telos panton, anavathmisa se RedHat 5.0  to opoio opos paratirisa
egkatestise tin glibc2 alla kai tin libc5 gia logous simbatotitas.
Aposimpiezo loipon to mysql kai kano configure. Tora ola
fainotan na douleuoun sosta mias kai to configure entopise kai
to LinuxThreads me to opoio eixa provlima.
Alla mia stigmi prin oloklirothei to configure mou leei
"checking size for char ... 0"
kai minima lathous "no size for type char" kai kokalo.

Mipos xerei kaneis ti ginetai edo pera?
Mipos ftaiei pou ekana upgrade to RedHat kai oxi kathari
egkatastasi?
Ginetai na min iparxei type char stin glibc2?
Na ta paratiso?
Opoiadipote voitheia euprosdekti.

Tasos Angelis.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr