Re mailing list

Physics_UID ph03797 at cc.uoi.gr
Sat Jan 31 22:01:43 EET 1998

Vlassis Kostas wrote:

>    8a i8ela na proteino, an simfonoyn kai oi alloi,
>na dimioyrgi8ei kai mia lista poy na stelnotai minimata
>me ellinikoys xaraktires mono.  Den ksero gia esas
>alla gia emena einai arketa koyrastika ta greenglish
>kai mias kai oi perissoiteroi exoyme (?) ellinika
>isos mia linux-greek-users-gr na einai kairos
>na ginei.
>
>    Kostas

	Ego prosopika den mporo tis perisoteres fores na diabazo ellinika.
Ta termatica vt100 pou exei to University den ypostizontai(oun),ara den mporo kai na graco. Episis sta Sparc-Stations pou exoun Solaris den mporo na
graco..... ( Rotiste ton Administrator !!! )

P.S. Simfono me ton Harri Kosmidi.

Euxaristo
Hlias.
Bye.