mailing list

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Fri Jan 30 15:42:51 EET 1998

>   Νικόλα,
>
>   Τί χρησιμοποιείς για να γράφεις Ελληνικά; Το grISOXKb-1.1
>  υποστηρίζει δύο τρόπους γιά να βάζεις τόνους κάτω απο X-windows
>  (emulation και compose-sequence). Ενας απ'τους δύο τα καταφέρνει
>  πάντα, σε οποιοδήποτε application μπορεί να δεχτεί 8-bit input.
>
>   Δημήτρης

Να ρωτίσω κάτι και εγώ ο άσχετος; Ενδιαφέρομαι να βάλω αυτό το grISOXKb στο
sun-άκι μου. Λόγω δουλειάς, δεν είχα χρόνο να το κοιτάξω εκτενώς (όπως το
greek-console και να φτιάξω αντίστοιχο port). Το sun μου τρέχει linux βεβαίως
και δυστυχώς έχω type 5 πληκτρολόγιο. Υπάρχει καμιά περίπτωση να το κάνω να
δουλέψει;

Χριστόφορος

ΥΓ: Μια ώρα έκανα για να γράψω αυτό το γράμμα. Πολύ δύσκολη η ενναλαγή από τα
κινεζοιταλοελληνικά στα πραγματικά Ελληνικά.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr