Hli8ia erwthsh no. 667

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Fri Jan 30 09:18:18 EET 1998

Kostas Lialiambis wrote:

> Synexizw aka8ektos - OLE!!!!!!!
>
> 8elw na kanw to swap file toy linux se RAM drive gia na ginetai pio grhgora
> to swap, alla oi filoi moy molis to akoysan ayto arxisan na me koroideyoyn.
> Giati? Ante giati 8a 8ymwsw kai 8a balw NT kai meta h Linux-koinothta den 8a
> 3erei ti na kanei apo thn symfora poy thn brhke.
>
> Kor.

An den kano lathos: To swap file xrhsimopoieitai gia na "nomizei" to
leitoyrgiko oti exei perissoterh mnhmh. px 16MBRAM + 16MB swap = 32MB
total memory. Otan gemisei h RAM, xrhsimopoieitai to swap. Opote, an
valeis to swap se RAM disk, tha meiothei h diathesimh RAM, opote tha
xreiastei perissotero swap, opote tha meiothei h mnhmh, opote tha
xreiastei perissotero swap op

Bus error. Core dumped.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr