Organwsh

Costas bcostas at hol.gr
Thu Jan 29 22:32:40 EET 1998

Filargyropoulos Stavros wrote:

> Thelw na shmeiwso oti apo oti exw parathrhsh den yparxei katholou
> organwsh twn ellhnwn xrhstwn Linux. Sto irc spania briskeis mesa atoma
> enw oses fores exw episkeuthei thn selida linux.gr den exw brei kamia
> anakoinvsh gia sygkentrwsh synedrio h tipota paromoio. Pisteuw oti einai
> aparaithto na ginei mia sygkentrwsh h kati entos syntomou xronikou
> diasthmatos.

Gia na ginei ena synedrio 6a prepei na yparxei kai kapoios poy 6a to
diorganwsei, swsto? Deyteron 6a prepei na yparxei ena 6ema na sizith6ei.
Exeis na proteineis kati? Triton ena synedrio 6elei fragka, ama soy
perisevoyn merika ekatomyria tote na mazeytoyme. Tetarton oi linuxades
ths listas den einai oloi se mia polh.

> Tha ithela na akouso thn gnwmh olwn twn xrhstwn Linux katws kai mia
> apanthsei apo kapoion ypeuthinw.

Den yparxei kanenas ypeu6ynos. Xwris pareksighsh mhpws exeis mperdepsei
ligo ta pragmata? Oi perissoteroi edw mesa asxoloyntai me to Linux gia
to xavale toys.

> Exw na proteinw merike kales idees.

Akoyme.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr