Organwsh

Vaios Papaioannou vp at mp.co.umist.ac.uk
Thu Jan 29 21:54:33 EET 1998

At 05:48 PM 1/29/98 +0000, you wrote:

> [...]

ta liga atoma ka8ontai mesa sto kanali poly perisotero apo oso 8a ka8otan enas logikos an8rwpos, alla kai esy posh wra ka8ises kei ??

anyway me to parwn snobarisma mh perimeneis kai polla....

ti pisteyeis oti 8a ofelhsei mia synanthsh ?
hlista einai kalh gia thn wra....

Christofer>Nomizw, oti 0a prepei kalutera na ksekinisoume apo tin organwsi tou ti
>stelnoume stin lista kai ti akribws leme.

gia jeka8arise to ligo ayto ....

 To na leme oti den yparxei
>ka0olou organwsi epeidi apla kai mono den pinoume kafe oloi mazi, e...
>einai ligo xontro :)

swsto....

vp.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr