Re^2: SOS erwthsh gia RedHat-5

Christofer Karatzinis chka at net-cs.ucd.ie
Thu Jan 29 13:11:24 EET 1998

> Den lew, kamia fora kremaei...
> Re paidia, toylaxiston, jerw GIATI kremaei.
> Zhtaw polla?
>
> YG: Thymithite me otan kathisete mprosta apo 95, kai brethite na perimenete...

OK! Dekto auto. Para ma para polles fores exoume ka0isei kai kanei debug
problimata na doume ti trexei (Edw o supervisor me anagkase na brw bug
stis libraries tou linux kai na to dior0wsw... Einai teleiws trelos!).
Alla twra exw ena poly mystirio problima. Einai ena kainourio Dell, molis
to ebgala apo to kouti, xwrisa ton 8GB disko se 5-6 partitions, ebala
win95 stis 3 prwtes kai linux stin 4-5 (5=swap). Tin 6i tin afisa gia
mellontiki xrisi. Ekana install to linux (redhat 4.2), den ebala oute ena
stoixeiwdes programmataki pros0eto (gia na min lete oti auto ftaiei) kai
crashare ka0e fora pou paw na balw se mia opoiadipote partition ena megalo
arxeio (mege0os >= 1-2GB). Den exei akoumpisei kaneis ma kaneis to
mixanima giati mono egw eimai root s'auto. Ante pes mou twra pou na psaksw
kai ti.

Christofer

PS: Kserw na kanw compile ton kernel kai na douleuw to fdisk!!!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr