Re^2: SOS erwthsh gia RedHat-5

Kollias George kollias at pat.forthnet.gr
Thu Jan 29 09:04:39 EET 1998

Valotasios George wrote:

> Oute emena exei crasharei pote parolo pou to trexw se
> Intel 486DX/100 me 8Mb ram !!!!

Loipon, to exw krasarei 3 fores.
Alla deite poies:
1) Ekana swap-partition ton eayto tou (hda5).
Aitia htan mia polyplokh organwsh (???) pou eixa sto sklhro mou, kai se ena
mynhma
elleipshs mnhmhs, eipa na ftiajw swap me to fdisk, xwris na kanw ena reboot.
(Eixe perasei kairos pou afhsa alla leitoyrgika kai eixa kalomathei...).
Molis pathsa enter, katalaba to lathos mou, kai prin prolabw na to epibebaiwsw,

to mynhma htan safes: Kernel PANIC. Panikos...
Symperasma: pote mhn afhnete kenes trypes ston disko sas metajy twn partition.
2) Ma ayto to g*m*meno DOSEMU, na mou krasarei to Linux.
Mas exoun prijei oti einai stathero...
Dwstou jenyxti na brw ti ftaiei, na koitazw ta logfiles, me ta apeira
in/outs...
Apanthsh: RTFM (Read The F*cking Manuals). To elege kathara: remember to have
a valid kernel source tree (/usr/src/linux) corresponding to current kernel,
before compiling
DOSEMU. Re sy les na einai ayto?... compile ton pyrhna, kai ola OK.
To DOSEMU apo ton pyrhna 2.0.kati kai meta den exei tetoia apaithsh (profanws,
thn eixan pathsei polloi.)
3) Ekana mount ena apomeinari VFAT filesystem, pou eixe jemeinei se enan
disko   2GB.
O diskos htan sthn prajh xwrismenos se 2 partition 1GB, alla eixan meinei oi
pointers
tou filesystem VFAT apo thn katastash twn 2GB.
Apotelesma, blepw to LEDaki tou diskou na kokkinizei, na grafei, na grafei, na
grafei.
Sto entwmetajy to systhma den kremase, alla to sync ston disko htan aiwnio
command...
Profanws to VFS (Virtual FileSystem) eixe xasei to mpousoula, kai den mporouse
na kanei write (ekane read).

Den lew, kamia fora kremaei...
Re paidia, toylaxiston, jerw GIATI kremaei.
Zhtaw polla?

YG: Thymithite me otan kathisete mprosta apo 95, kai brethite na perimenete...

Gewrgatos Photis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr