SOS erwthsh gia RedHat-5

Valotasios George valotas at hol.gr
Tue Jan 27 14:51:18 EET 1998

At 09:18 ðì 27/1/1998 +0200, you wrote:

>H symvoulh moy: Den aksizei ton kopo. Dose 7
>xiliarika kai pare to teleytaio Slackware - to 3o CD periexei to RedHat
>5.0 gia i386 kai doulevei mia xara. BTW, to RedHat den mou arese.
>Xrhsimopoio Linux giati me ekneyrizoun ta Windows. Ena Linux pou
>prospathei na moiasei sta Windows einai to idio ekneyristiko. Einai kalo
>mono gia atoma me elaxisth empeiria se Unix. To Slackware mou fainetai
>pio "fysiko" san Unix.

Swsth h simvoul sou giati etsi glitoneis xreima, omos den simfonw me thn
parakato apoosi sou. Tha prepei na paradextoume oti ta Windows ths
microsoft exoun arketa kalo interface kai poli volika gia arxarious. O
monos logous pou me ekneurizoun ta windows einai to egonos oti den einai
katholou aksiopista. Apo ta crash pou kanoun se ekneurizoun. Otan malista
se routoun an thes na kaneis reboot xwris kamia alli epilogh tote se
poianei panikos. To FVWM 95 einai enas WM pou prospathei na miasei to
Interface twn windows kai den pistew oti exei idiaitera provlimata kias kai
leitourgei mia xara se mena. To Linux to xaraktirizei h frasei " Do It
Yourshelf". An Ontos se ekneurizei to look tou FVWM 95 den apomenei para na
to allakseis, kati pou ekana kai egw. Egw xreisimopoiw to Linux Red Hat 4.2
parolo pou arxeisa me S.u.S.E. ena linux pou tha mporousa na pw exei arketa
diskoli egatasasi. Mou aresei omos to Red Hat giati einai aksiopistw kai
sou lynei kai ta xeria se merika simia, omos exw mia idieterh protimish sto
S.u.S.E. logo ths megalhs poikilias se software pou sou diathetei me to
packeto ths (Den sigrinode ta 4 CD pou dinei h S.u.S.E. me ta dyo tou Red Hat)

Opos kai na to kanoume omos gousta einai auta kai kaneis den sou apagoreuei
na xreisimopoieis oti sou aresei. Ena omos einai to simantikotero , oti kai
na einai paramenei LiNUX, kai etsi den xanei thn dinami tou ...

¤  Valotasios George
¤  valotas at hol.gr
¤  http://users.hol.gr/~valotas/
=-