SOS erwthsh gia RedHat-5

Theodore J. Soldatos theodore at eexi.gr
Tue Jan 27 09:18:32 EET 1998

George Lefkidis wrote:

> At 05:21 ìì 24/1/1997 +0200, you wrote:
<snip>
> Den xreiazesasi olo to RedHat 5 directory alla mono to subdirectory i386 to
> opoio periexei kai to kernel kai tis efarmoges kai to documantation.
> Oso Gia to installation script den exei problhma me to dir giati otan
> jekinas thn egkatastash oytvs h allvs orizeis to subdirectory apo to opoio
> 0 diabasei ta diafora sources, kai to subdir poy orizei kaneis einai to
> i386....

Oxi akrivos ...

An zhthseis egatastash apo CD perimenei na vrei mia sygekrimenh domh
directories ... An den thn vrei, soy leei oti ayto to cd den exei to
redhat ... Ekapsa 2 CD etsi ... Telika ekana copy se ena partition kai
to ekana mount, alla kai pali xtyphse giati to CD grafthke apo ena Mac,
poy diavaze ta arxeia apo enan NT fileserver kai eixe kopsei kapoia
onomata (oxi ola) se 8.3. H symvoulh moy: Den aksizei ton kopo. Dose 7
xiliarika kai pare to teleytaio Slackware - to 3o CD periexei to RedHat
5.0 gia i386 kai doulevei mia xara. BTW, to RedHat den mou arese.
Xrhsimopoio Linux giati me ekneyrizoun ta Windows. Ena Linux pou
prospathei na moiasei sta Windows einai to idio ekneyristiko. Einai kalo
mono gia atoma me elaxisth empeiria se Unix. To Slackware mou fainetai
pio "fysiko" san Unix.

T.

--
Theodore=J.=Soldatos=_\_="There=is=always=a=bug=somewhere",=said==HAL=to=the==
=  theodore at eexi.gr
=_/_==Ultimate=Programmer,=and=turned=off=the=air=supply.=
==== Scientific
=====_/_==everybody=knows=the=good=guys=lost"===Leonard=Cohen=
= Publications Ltd. =_\_============ http://w4u.eexi.gr/~theodore
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr