Re^2: Problhma me to ip-up

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Jan 27 00:27:08 EET 1998

Hello Tasos!

Tasos Bassoukos wrote to Nikos Kokras about "Re: Problhma me to ip-up":

 TB> Apo empeiria 3erw oti ta perissotera 'standard' ftp clients den
 TB> mporoun na xrhsimopoih8oun me std.input apo non-interactive source,
 TB> dhl. arxeio. Fainetai oti amesws prin apo to passwd prompt kanoun
 TB> flush tou input, asxeta apo to ti eidous filedescriptor einai....

Nai, einai standard leitourgia ths getpass() poy xrhsimopoiei o ftp client.

H lysh einai paneykolh, aplws apenergopoihste to auto login kai xrhsimopoihste
thn entolh user :

#!/bin/sh
ftp -n -i << KOOOOOOOR
open sunsite.unc.edu
user anonymous ricudi at somewhere
cd /pub/Linux/Incoming/.hidden/X-rated/bestiality/hamster/nun
mget *
quit
KOOOOOOOR
echo "The end"