(no subject)

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Sun Jan 25 15:00:18 EET 1998

On Sun, 25 Jan 1998, Giorgos Mouzourellis wrote:

> Endiaferomai na paro ena lazer printer poy na exei yposthrixi posrscript
> mipos mporeite
> na moy proteinetai kapoion poy na doyleyei sigoyra me linux (kernel
> 2.0.32) xoris na xreiastei
> alximies gia na ton doylepso? (Kai panta ton kalitero alla kai
> fthinotero etsi :) ).

  An zhtas ektypwth Postscript gia Linux, tote ksexase apo thn arxh to
"fthinotero". Oson afora ton kalytero, oi pio koinoi, pio geroi kai genika
kalyteroi ektypwtes Laser (IMHO panta) einai oi HP LaserJet. Mhn perimeneis
na dwseis liga xrhmata gia Postscript, pantws. Kai na baleis ston
proypologismo sou kai mia epektash mnhmhs mia kai h mnhmh  polles fores den
eparkei.

  Enallaktika, ftyse teleiws to native Postscript kai xrhsimopoihse ena
magic filter pou typwnei Postscript kai o,ti allo sou katebei se
opoiondhpote ektypwth theleis, eite exei PS eite oxi. :-)

> Epishs mia kalh karta diktyoy (gia na syndeso dyo mhxanhmata) .H opoia
> epishs na yposthrizetai
> apeytheias apo ton pio pano kernel.

  Sxedon o,ti breis sto emporio einai NE2000 symbato, opote tha
yposthrizetai 100% apo to leitourgiko.

A.

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk