SOS erwthsh gia RedHat-5

Peter Avgeris pavgeris at usa.net
Sat Jan 24 17:21:31 EET 1998

Geia xara se oloys.
Loipon, qa hqela na sas rwthsw kati:
Prokeitai na perasw se CD to RedHat 5.0. Qa to katebasw apo to NTUA se
kapoio directory kai apo ekei kai pera me to mkisofs, klp qa to kanw
image file, etoimo gia to EZ-cd pro. To problhma moy einai oti den jerw
poio akribws directory na kanw download.
Eida mesa sto
ftp://ftp.ntua.gr/mirror/linux/redhat/
ena swro directories kai ginetai sketh kolash.
Apo oti ypoqetw qa xreiastw mallon to redhat-5.0 directory. Alla kai
ekei pera exei ta alpha, i386, SRPMS kai updates. Xreiazomai monon to
redhat gia /x86 kai oxi ta alpha, sparc klp...

SKOPOS MOY EINAI O ROOT KATALOGOS TOY CD OPWS AKRIBWS QA DIAMORFWQEI NA
EINAI TETOIOS WSTE H EGKATASTASH TOY REDHAT 5 NA GINEI AP' EYQEIAS APO
TO CD, KAI NA MHN APOTELEI AYTO MIA APLH SYLLOGH TOY REDHAT 5.

Profanws ENA KAI MONON directory einai to swsto gia na doylepsoyn swsta
ta installation scripts.
POIO EINAI AYTO TO DIRECTORY poy qa apotelesei to root directory toy CD?

Xreiazomai aparaithta th bohqeia sas!!!
Please, HELP!!!

Sas eyxaristw en twn proterwn.

PS: Mesa sto /redhat yparxei kai ena subdir me to onoma powertools-5.0.
Ti akribws einai ayto? Qa to xreiastw kai ayto h oxi?

--
| Peter D. Avgeris          | Mechanical Engineer (N.T.U.A.)          |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr