Help with LAN

Tasos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Jan 22 02:29:38 EET 1998

Mixalis Kabrianis wrote:
[big snip]

> Telika sta Win95 prepei na iparxei to Net BEUI gia na epikoinonoun meso
> Samba me to Linux, kai prepei na iparxei kai to TCP/IP gia na doulepsei to
> Samba.

/lurk off

Uh, an 8ymamai kala, to netBEUI einai san to NFS: en protokollo. Apo kei
kai pera, exeis netBEUI over IPX (to default twn Win95) kai netBEUI over
TCP/IP (samba on linux).

Epishs -IIRC- einai apo ta protokolla pou barainoun arketa panw sto
diktyo (poly broadcasting), exei kai arketa mis-features (to prwto pou
mou erxetai sto myalo einai to epipedo naming space) kai to exoun
parafortwsei mexris ekei pou den ginetai (des ta docs tou samba)
H mhpws mpredepsa tipota ? (einai 02:30 kai to epipedo kafeinhs exei
pesei poly)

/lurk on

--
Bassoukos Tassos                                +30 31 996011

"One World, One Web , One Program"   Microsoft Promotional Ad
"Ein Reich, Ein Volk, Ein Fuehrer"               Adolf Hitler
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr