Re^2: Linux-sun3

Alexios Chouchoulas alexios at vennea.demon.co.uk
Thu Jan 22 02:25:46 EET 1998

On Wed, 21 Jan 1998, Christos Ricudis wrote:

> Se sun4 douleuei - prin liges meres diabaza to announcement.

  A, afto einai gnwsto edw kai kairo (ena xrono peripou). Alla ta sun4 einai
Sparc, enw ta sun3 einai Motorola-based. Basika kapoios kakomoirhs
apofasise na ksekinhsei na kanei port to Linux-M68k gia VME-based sun3/xxx.
Ki opws les ki esy, ksexase kapoia "ashmanta pragmatakia", opws SCSI (den me
noiazei, exw SMD controller etsi ki alliws), Ethernet (axrhstevetai teleiws
to mhxanhma), Serial (den exw konsola ki etsi tha prepei na to doulevw mesw
termatikou -- axrhsto pali) kai MMU (swthikama, san DOS-box tha phgainei).

  To problhma einai oti afth h selida den exei allaksei edw kai kana xrono
peripou, opote den kserw an to project yparxei akoma h oxi. Tha me boleve na
exw Linux panw sto mhxanhma giati exei orismenes poly kales dynatothtes se
sxesh me to BSD. Alla se allous tomeis (opws px ston arithmo ports) to BSD
skizei.

  Sto katw katw krima einai na exw mia mhxanh pou kapote (to 91!) kostize
$30.000 (allo an twra thn petane) kai na mhn blepw to miso hardware. BSD kai
pali BSD loipon (gia to Sun 3/160 toulaxiston).

Alexios Chouchoulas         '88    ,88'   ,88'   http://www.vennea.demon.co.uk
The Unpronounceable One    ,o88oooo88ooooo88oo,     alexios at vennea.demon.co.uk

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr