Bochs x86 emulation

Efthimios Mavrogeorgiadis emav at enl.auth.gr
Tue Jan 20 16:25:27 EET 1998

On 20-Jan-98 09:30:06 Mike wrote:

>Koitakses na ftiakseis to swsto ".boschs" arxeio pou yparxei sto idio
>dirme to ektelesimo programa??

Nai. Idou to arxeio:

megs: 16
boot: c
diskc: file=/dosc/par3/112M, cyl=900, heads=15, spt=17
floppya: 1_44=/dosc/par3/1.44
vgaromimage: bios/VGABIOS-elpin-2.00A
romimage: bios/BIOS-bochs-980118a
log: ./bochs.out
vga_update_interval: 300000 #microseconds
keyboard_serial_delay: 200  #microseconds
floppy_command_delay: 500   #microseconds

Exw kapoio la8os pou den to exw antilhf8ei; Se sena trexei kanonika to bochs;

* Efthimios Mavrogeorgiadis            Enmity inscribe on water *
* PhD Student                              friendship on copper *
* English Department                       so that it may stand *
* Aristotle University of Thessaloniki              for ever... *
* emav at enl.auth.gr                      St. Isidore of Pelusium *
*        http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/8555/        *
*             Email me for my PGP Public Key Block              *
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr