REQ: Help on modem config & dip

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Mon Jan 19 23:44:49 EET 1998

>    Poio arheio systhmatos prepei na peiraxw gia na dhlwsw sthn cua0
>baudrate
>115200 ?
>    ( h taxythta einai ontws argh se sxesh m'authn pou pianw sta
>MSwin95 alla
>omologoumenws oxi toso hamhlh - 8ymizei   perissotero 14ari modem.
>Mhpws den
>ftaiei h rythmish ths cua0 alla prepei na paixw met tis MTU ? )

MTU kai MRI exoune kyriws shmasia se megales grammes, kai oxi toso se
modemakia (bebaiws, ligo paixnidi den blaptei..)
Xrhsimo 8a sou einai to setserial, me to opoio mporeis na deis thn
ry8mish ths cuaX , kai analogws na draseis.
Bebaiwsou oti sthn cuaX yparxei UART6550A kai oti exei spd_vhi. Epishs
bebaiwsou oti dineis sto modem sou thn swsth init string gia megisth
sympiesh kai error correction.
An blepeis oti to modem kanei syxna stalls, tote endexomenws na
xreiasteis kai to irqtune.

>2. Enw syndeomai mia hara me to ezppp ston dip pathainw to exhs :
>
>$dip -t -v -p ppp
>>port /dev/modem
>(bla bla )
>>term

Xrhsimopousa to dip palia, me mia ry8mish poly pio aplh apo ola auta
ta switches (pou omolgw den ta 3erw). Eixa onomasei eexi.dip to e3hs
arxeio :
port modem
speed 115200
reset
get $local 0.0.0.0
term
print CONNECTED to the remote server
mode PPP
reset
exit
Eixa sto resolv.conf to domain kai ton nameserver, kai sto
ppp/options to e3hs:
/dev/cuaX
modem
crtscts
defaultroute
Kai ola douleuane mia xara dinontas $dip eexi.dip

P.S. Slack2 , neos xrhsths ? Exm, pou akribws to brhkes ? :-))
---
Nikos Kokras <kokni at eexi.gr>
Timestamp: 19-Jan-98 21:44:51 EET
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr