scsi controller problima pali.

E. Lefty Kreouzis lefty at fage.gr
Mon Jan 19 15:36:02 EET 1998

On 18-Jan-98 root wrote:
> Syggnwmh poy epanerxomai. me thn egkatastash toy redhat 5.0 to autoprobe
> den brhke to scsi AHA152x, alla otan ekana specify options (0x340,11,7)
> to brhke. me to diskdruid malista diabase kai thn disketta poy eixa mesa
> sto zip.(san dos klp.klp.). otan teleiwsa thn egkatastash den janabrhka
> to zip sto /dev  (synhuws einai sto sda1 etsi den einai?). ebala sto
> /etc/lilo.conf thn parametro poy moy ypodeijate, janaetreja to lilo, kai
> sto epomeno boot blepw ta idia mhnymata ./lib/aha152x symbol for
> parameter not found, kauws kai 0 scsi detected. mporeite na bohuhsete?
>
> --
> Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr
> Ta archives tis listas einai sto http://www.argos.hol.gr/lists :
> prin steilete kapoia erothsh psakte mipos exei hdh apanththei.
> Gia opoiodipote problima stilte e-mail ston owner-linux-greek-users

nai exei bug to script /sbin/mkinitrd

fortvse to redhat cd 5.0, treje upgrade installation kai molis bgalei thn
ervthsh an ueleis na allajeis ti paketta ua kanei upgrade auto exi hdh
kanei mount to systhma soy katv apo to /mnt

phgene sto Alt-F2 kai ua deis ena bash prompt

bash# cd /mnt
bash# chroot /mnt /bin/bash

tvra eisai ston sklhro disko me root directory to root directory toy diskoy
soy.

phgene sto /sbin/
vi mkinitrd
sthn grammh 248 allaje to sed "s/.*$module*//" se sed "s/options $module*//"

kai treje to mkinitrd -v -f /boot/initrd 2.0.31

tote janatreje to lilo

kane reboot kai doyleyei.

To problhma einai oti to module aha152x  exei onoma 'aha152x'
kai option keyword 'aha152x'

h grammh ayth pernei apo to conf.modules
thngrammh

'options aha152x aha152x=0x340,11,7' kai anti na thn kanei
'aha152x=0x340,11,7' thn kanei
'=0340,11,7'

Lefterhs kreoyzhs
E-Mail: E. Lefty Kreouzis <lefty at fage.gr>