NetScape Printing

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Fri Jan 16 15:06:45 EET 1998

Physics_UID wrote:

>         Hi se olous,
> Ekana compling to nspr.c ( cc nspr.c -o nspr ) kai mou ebgale auta ta errors:
>
> /usr/tmp/cca019161.o: In function `SkipEnconding':
> /usr/tmp/cca019161.o(.text+0xa): the `gets' function is dangerous and should not
>  be used.

  Eeee; Kala, einai ontws problhmatikh, alla poia version tou
 compiler bgazei tetoio mhnyma; Sto telos tou mhnymatos exei
 mia alagmenh nspr.c pou xrhsimopoiei thn fgets() anti ths gets().

> Meta dokimasa mesa apo to Netscape na typoso me "nspr|lpr" kai mou tipose
> mia grammi pou elege:
>
> Unrecoverable error: rangecheck in .putdeviceprops (1488)op_array(458)0x813023c:E (parakato den exei , den eftase to xarti ...)

  Kane auto pou synesthsa se prohgoumeno mhnyma: typse thn selida
 pou se endiaferei se file ("print to file" mesa apo to printing
 menu tou Netscape), meta perna to file mesa apo to nspr kai katopin
 prospa0hse na deis to apotelesma me to gs (h to gv, h to ghostview).

  Dhmhtrhs