Peri TeX kai ellhnikwn

Apostolos Syropoulos apostolo at obelix.ee.duth.gr
Thu Jan 15 19:38:08 EET 1998

Afora mhnuma tou Pasqou apo Iwannina.
Agaphte file,

Diabasa to parakatw kai pragmatika emeina afwnos!
Dhl. den katalabainw giati ja prepei na gurisoume sto pareljon tou
DOS th stigmh pou uparqei to Omega? To babel, einai mia lush h opoia
exuperetei qrhstes se olo twn kosmo pou jeloun na grayoun ellhnika
sthn filosofia tou TeX: dhl. "portable" arqeia. Profanws h lush
tou Mosqobakh den einai portable gia eunnohtous logous, enw den
epitrepei polutonika ellhnika.

>OMWS, oi perissoteres distributions toy TeX, px. teTeX, NTeX klp,
>perilambanoyn Ellhnika fonts poy exoyn ta ellhnika grammata sth thesh
>twn Agglikwn (kati poy texnika den apaiteitai apo to TeX v3 kai meta,
>kapoy
>ta 1988, alla boleyei toys ektos Ellados stio grapsimo).

Nai alla epitrepei na grayeis polutoniko enw toi Mosqobakh oi
grammatoseires einai monotonikes. Fusika poios qreiazetai tonous...?
Omws oi tonoi den einai kommati ths glwssas mas?

>Gia na grapseis ellhnika se ELOT928 kai na typwseis to keimeno
>xreiazontai eite (1) fonts poy akoloythoyn to 928, eite
>(2) na allakseis me macros toy TeX to mapping metaksy input kai output.

 Gia mia tetoia periptwsh uparqei to aplo filtro gr2tex. Etsi grafeis to
keimeno se word, wordpad ktl kai to metatrepeis kai to pernas apo to
babel. Gia pio logo na kolluseis se mia sugkekrimenh ekdosh tou TeX h
opoia den einai *portable*?

apostolos...

*Apostolos Syropoulos                                          *
*snail mail: 366, 28th October Str., GR-671 00  Xanthi, HELLAS *
*email     : apostolo at obelix.ee.duth.gr                        *
*phone num.: +30-(0)541-28704                                  *
*home page : http://obelix.ee.duth.gr/~apostolo                *

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr