Netscape Erwthsh

Stratos Margaritis stratos at dnn.gr
Thu Jan 15 19:07:47 EET 1998

Dimitrios P. Bouras wrote:
>   Strato,
>
>   Ta Type1 fonts sto paketo pou katebases exoun kapoia "alla"
>  (pi0anws - den to exw katebasei/dei o idios) onomata apo auta
>  pou eides sto paradeigma pou esteila. Prepei ta onomata twn
>  fonts sto Netscape.ad ka0ws kai mesa sto nspr.c na
>  antikatasta0oun apo auta, alliws... "papala" :)  Ean exeis
>  hdh kanei ta parapanw, tote einai kapoio allo problhma; p.x.
>  to filtro gia ton printer sou den xrhsimopoiei to idio gs
>  binary me auto stou opoiou to font directory alla3es to
>  Fontmap, alla ena deutero gs binary pou diabazei fonts apo
>  kapoio allo font dir. Gia na deis ean douleuei to nspr kai to
>  gs sou, typwse mesa apo to Netscape th selida pou se endiaferei
>  se ena file (diale3e "print to file") p.x. me onoma /tmp/o.ps,
>  meta kane "nspr ? /tmp/o.ps ? /tmp/go.ps", kai des to me
>  "gs /tmp/go.ps" h "ghostview /tmp/go.ps". Prepei, ean exeis
>  kanei swsta ol'auta pou perilhptika anefera sto paradeigma,
>  na deis Ellhnika sth selida tou ghostview.
>
>   Dhmhtrhs

Dhmhtrh,

Ta onomata twn fonts ta ekana aliases kai ta ebala ston XServer, ta
blepei kai ta blepw kai egw mesw to Communicator.

GS exw mono ena: Parathrwntas to gs eida pola mhnhmata tou tupou -->
Substituting .notdef for ring
kai oxi mono gia to ring alla kai gia alla. H selida emfanizetai me ???
Ellhnika ??? to ena panw to allo, alla se kommatia kai kamia sxesh me to
keimeno???
--

Stratos :-)