Gracimo RedHat 5.0 CD me EasyCD Pro 3.0 (HOW?)

Nikos Kokras kokni at eexi.gr
Thu Jan 15 14:59:08 EET 1998

Mixalis Kabrianis wrote:

> At 11:25 μμ 14/1/1998 +0200, you wrote:
> ?
> ?Hello!
> ?       Uelw na gracw ena RH 5.0 CD gia installations. To mihanima me to
> ?CDR exei NT mazi me to EasyCD Pro 3.0. Ti filesystem dialegw gia na lysw
> ?to provlima me ta megala onomata arxeivn?
> ?

To 8ema auto exei emfanistei polles fores sthn lista ths redhat, ri3e
mia matia sta archives ths.
Auto giati se dos/win95/Nt ektos apo thn efarmogh tou iso-9660/rockridge
ext (etsi grafei kai h RedHat ta CD ths), fianetai oti yparxei problhma
me ta kefalaia-mikra (eidika gia to CD, to /RedHat prepei na einai
/RedHat kai oxi /Redhat p.x.) ka8ws kai me ta permissions. Ta long
filenames den exoune tosh shmasia , afou to rpm diabazei to arxeio
kat'eu8eian kai den koitaei to onoma (pragmati ekana install to RH5 apo
DOS partition me 8.3 format).
Auta me ka8e epifyla3h, des ta archives ths redhat-list gia perissotera.
--
Nikos Kokras <kokni at eexi.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr