Peri Greek LaTeX

Stratos A. Paschos paschos at medusa.cs.uoi.gr
Thu Jan 15 10:39:14 EET 1998

> Den jerw poso dyskolo kai tromero sou fainetai to na exeis ena 'batch'
> file to opoio na periexei tis ejhs dyo grammes:
>
> #!/bin/sh
> gr2tex $1 gr$1
> latex gr$1
>
> kai meta na dineis kanonika p.x. batch file.tex .To file.tex ennoeitai pws
> einai grammeno se ELLHNIKA 928...Isws na mhn katalaba ki egw, alla telika
> poio einai to problhma edw ?? Den einai ellhniko to arxeio pou dineis gia
> input ??? To an metatrepetai apo mia entolh se greeklish einai to 8ema ???

Den einai fobero, einai omws anakoloutho.
Skepsou oti an to TeX brhke ena lathos kai me to `e' kaleseis ton editor
na soy ferei to keimeno sthn grammh poy yparxei to lathos tha soy erthei
to fragkolevantiniko keimeno, ektos an kaneis allo ena script poy na to
epanaferei sthn arxikh morfh prin kalesei ton editor.

Oles aytes oi metatropes moy fainontai paranoikes kai aney logoy.

PS: O Xarris Kosmidhs moy esteile mail idiwtika, thn apanthsh kai s' ayton
tha thn koinopoihsw sth lista.
PS2: To `agkistri' poy eriksa me to 2o thema toy mail moy den blepw na
sas sygkinei. Krima...

--
Stratos A. Paschos,
Department of Computer Science,