Netscape Erwthsh

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Thu Jan 15 00:32:03 EET 1998

Mixalis Kabrianis wrote:

> afou to Netscape
> stelnei Postscript (etsi den einai? toulaxiston se alla Unix etsi kanei), i
> tha exeis postscript ektipoti kai tha katebazeis (download) s' ayton
> ellinikes grammatoseires, i den tha exeis postscript ekttipoti, tha exeis
> omos ena oraio "gs" me perasmena sto Fontmap Ellinika fonts.

  Strato kai Mixalh,

  Ta parapanw einai sxedon swsta, pou leme :)  Mporei na ginei h
 douleia me to na alla3ei kaneis to Fontmap enos printer pou einai
 ghostscript driven, etsi wste to ghostscript na allazei automata
 ta fonts pou 0elei to netscape me alla pou periexoun tous Ellhnikous
 xarakthres, *alla* etsi xanei kaneis thn dynatothta na typwnei alles
 Latin-1 glwsses. Gia na yperbw to problhma auto, prin arketo kairo
 (yparxei kai sxetiko mhnyma sth lista pou mporei na brei kapoios
 sta archives) eftia3a ena programmataki se C (nspr) pou filtrarei to
 output (PostScript dhladh) tou netscape kai allazei ta fonts me alla
 pou periexoun Ellhnika. Meta, gia na bgoun Ellhnika den exei kaneis
 para na dhlwsei san printing command to "nspr | lpr" anti to "lpr"
 sketo. To nspr.c to exw compressed/attached sto telos tou mhnymatos
 autou. Epishs shmeiwste (oi diabazontes tis grammes toutes) oti
 "kanonika" to nspr *den* 0a eprepe na xreiazetai, ka0'oti mporoun na
 mpoun oi parakatw grammes sto Netscape.ad resource file (pou prepei
 na exei ginei install sto /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults/Netscape
 p.x.), sto section me epikefalida "Fonts used for printing":

*documentFonts.iso-8859-7.variable.normal*psname: ArialLatinGreek
*documentFonts.iso-8859-7.variable.bold*psname: ArialLatinGreek-Bold
*documentFonts.iso-8859-7.variable.italic*psname: ArialLatinGreek-Italic
*documentFonts.iso-8859-7.variable.boldItalic*psname: ArialLatinGreek-BoldItalic
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.normal*psname: CourierLatinGreek
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.bold*psname: CourierLatinGreek-Bold
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.italic*psname: CourierLatinGreek-Italic
*documentFonts.iso-8859-7.fixed.boldItalic*psname: CourierLatinGreek-BoldItalic
*documentFonts.iso-8859-7*psname: ArialLatinGreek
*documentFonts.iso-8859-7*pscode: iso-8859-7
*documentFonts.iso-8859-7*pswidth: *

 (ta parapanw fonts, pou einai idia me auta pou xrhsimopoiountai kai
 sto nspr, einai teleiws endeiktika - alla3te ta se oti Ellhnika PS
 fonts exete). Bebaia, opws leei mesa sto Netscape.ad:

! Netscape does not differentiate between variable and fixed, and between
! normal, bold, italic and boldItalic for the following East Asian fonts.

 kai epeidh ta Ellhnika mas logizontai gia "East Asian fonts" sta
 myala twn programmatistwn ths kata ta alla idiaitera sympa0ous
 Netscape :) , *den* 0a deite (toulaxiston pros to paron) bold,
 italic kai bold-italic effects sto printout Ellhnikhs selidas,
 par'oti ta exoume dhlwsei sto Netscape.ad. Ena akomh problhma einai
 to oti polles Ellhnikes selides *den* einai dhlwmenes san iso8859-7
 me apotelesma na mhn yparxei allh lysh apo to "nspr".

  Auta. Elpizw na mhn sas mperdepsa poly,
  Me xairetismous,

  Dhmhtrhs

--
|  Dimitrios P. Bouras   |           Tel.: +30 1 894-1320 or 968-0554  |