Peri Greek LaTeX

Mike Flouris flouris at csi.forth.gr
Wed Jan 14 19:47:49 EET 1998

Fotis Andritsopoulos wrote:

> On Wed, 14 Jan 1998, Stratos A. Paschos wrote:
>
> Den jerw poso dyskolo kai tromero sou fainetai to na exeis ena 'batch'
> file to opoio na periexei tis ejhs dyo grammes:
>
> #!/bin/sh
> gr2tex $1 gr$1
> latex gr$1
>
> kai meta na dineis kanonika p.x. batch file.tex .To file.tex ennoeitai pws
> einai grammeno se ELLHNIKA 928...Isws na mhn katalaba ki egw, alla telika
> poio einai to problhma edw ?? Den einai ellhniko to arxeio pou dineis gia
> input ??? To an metatrepetai apo mia entolh se greeklish einai to 8ema ???

Nai, ekei pisteyw oti einai to thema, giati ayto den einai elliniko
latex. Afoy yparxei elliniko latex giati na to kaneis etsi ?

Eksalloy sto ellhniko latex mporei kapoios na ftiaxei ellhnika format
keimenwn opws p.x. grletter ktl. An xrhsimopoihseis to latex opws les
esy tha formarei to keimeno opws oi amerikanoi .
Soy fainetai swsto ayto ?

Mike &
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr