FINAL question:word processing

keramida at ceid.upatras.gr keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 14 18:53:47 EET 1998

: Hello Linux-greek-users!
:
: Two words :
:
: 1) Papaswthriou
:
: 2) Leslie Lamport
:
: Christos Ricudis, ricudis at paiko.gr                              2:413/11.0.

A, re Christo... ki ego pou nomiza pws ksexwrizeis to 2 apo to 3 :)

MTE (:ûTW) to gateway me ta news/lista paizei mpala twra pia?

Oso gia totypesetting, egw ap' tnv alln proteivw tis dikes mou treis lekseis:

1. Don. Knuth

2. Plain TeX

--
Georgios E. Keramidas (keramida at ceid.upatras.gr)
Finger me for ascii-armored PGP key.

"Optimists think this is the best world we can ever live in.
 Pessimists are afraid that optimists are right..."
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at argos.hol.gr